Nyheder
Nyt CRM system i Rackhosting
Vi implementerer nyt CRM system for at højne kundeoplevelsen.
De sidste par års positive fremgang på kundesiden, nødvendiggør at vi kun implementerer nyt CRM system mhp. at tilsikre en god kundeoplevelse ifm. processen omkring tilbudsgivning, overleveringer til tekniske drift / support, samt generel håndtering af vores kunders aftaler.
Vi er i processen gået grundigt til værks, og har afsøgt markedet for et robust men også fleksibelt system, som kan tilpasses og vokse i takt med at vores organisation også gør det.
Et led i vores”Customer Centric” strategi
Vi implementerer nyt CRM, undersøttende applikationer og integrationer med det sigte, at understøtte og udbygge vores klare fokus på service, personlig kontakt/relation og en (for vores kunder) oplevelse af at blive set og blive hørt.
Begrebet “Customer Centric” (som måske i virkeligheden er mere en filosofi end det er en forretningsstrategi) er en strategi, der fokuserer på at sætte kunderne først og i centrum for virksomhedens aktiviteter. Målet for os i Rackhosting er naturligvis, at blive endnu bedre til, at give positive behovsnære oplevelse og opbygge vedvarende langsigtede relationer. Netop den personlige / menneskelige relation har gentagne gange vist sig, at være the tipping point og forskellen på den gode og på den dårlige oplevelse med leverancer i vores marked. Det gør sig gældende for danske leverandører, men i måske i højere grad for de såkaldte HyperScalers/HyperClouds, der fokuserer på det stik modsatte.
Mindre silo – mere transparens
Et CRM system optimerer vores muligheder for, at reducere ”funktionsopdelte siloer”, der gør datadeling ml. afdelinger og besværligt hvis ikke umuligt. At have et system, der giver et tværgående indblik i vores kunders aftaler, behov og servicehistorik, er fuldstændig evident for at give vores kunder præcis de løsninger de har behov for – og ikke hvad vi evt. ville kunne sælge for vindings skyld. Sådan spiller klaveret ikke her hos Rackhosting. Det er samtidig en kulturunderstøttende (hvis ikke kulturbærende) infrastruktur, som også stiller krav til vores medarbejderes fokus på give en god kundeoplevelse – hver gang i alle sammenhænge.
Walk the talk
En customer centric approach er kun et buzzword i sig selv. Men omsættes filosofien bag med handling, motivation og dedikation, er det efter vores opfattelse den eneste rigtige måde, at betjene kunder på i vores verden. Hos Rackhosting dedikerer alle medarbejdere til, at ”Walk the Talk”; at handle og udføre. At gøre. Nogle at de beviser for, at vi agerer customer centric er bla.
- Vi tager telefonen med det samme, og har relevante opslagsmuligheder klar til at yde dig den bedst mulige service.
- Vi afgiver overskuelige, transparente og retvisende tilbud hurtigt.
- Vi gør det lettere for vores kunder at komme godt i gang hos Rackhosting.
- Vi automatiserer håndtering af aftaler, aktiviteter og interne overleveringer med intelligente workflows.
- Vi kategoriserer og journaliserer alle kontakter med vores kunder, og har (når fuld indfaset) et fuldstændigt overblik over kommunikation og aftaler med kunder og interessenter.
- Vi demokratiserer og deler vores viden på tværs af afdelinger, så du som kunde altid føler sig mødt i sit udgangspunkt – og det uanset om en dialog drejer som om aftaleforhold eller en supportopgave.
- Vi er tilgængelige via mail, telefon, chat, formularer og sociale medier. Vi er med andre ord hvor vores kunder er, og når de har brug for os. Også det vil CRM funktionaliteter hjælpe os med, at understøtte i højere grad fremadrettet.
For de fleste eksisterende kunder vil ovenstående ikke medføre meget andet end, at diverse dokumenter stille og roligt skifter format og farve. På de interne linjer knokler vi dog hårdt på for, at give dig og nytilkomne kunder en endnu bedre oplevelse i fremtiden.